»Prednost majhnih šol je odnos, otrok ni številka«
»Prav je tudi, da kažejo pozitiven odnos do šole in da se skupaj z otrokom veselijo, da bo otrok postal prvošolček.«
»Sklenili smo, da imajo prednost otroci. Kljub nestrinjanju nekaterih z ukrepi, je prvenstveno to, da so otroci v šoli, da se socializirajo.«
»Zelo sem vznemirjena. To so bile osnovne šole, gre za zelo majhne otroke.«
»Male šole morda ne morejo organizirati velikih prireditev, vendar intenzivno spremljanje v majhnih enotah pomaga otrokom, pomaga staršem in učiteljem ponuja zanimive izzive. Majhne šole krepijo tudi podeželska območja.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
»Glavna prednost njegove šole je bila precejšnja svoboda v postavljanju modela.«
»In če jih bova ujela manj, ne bo nobene težave – da sva otroka in imava zato manjši glavi, se je v tem primeru izkazalo kot prednost.«
»V zdajšnjih časih otroci spadajo v skupino, kjer je tveganje zanje sorazmerno majhno... Menim, da so šole eno prvih okolij, kjer bi bilo pametno sprostiti ukrepe.«
»Nemci bodo šole odpirali še nekoliko kasneje, vendar so bile pri njih šole v manjši meri zaprte prej.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju