»Prednost majhnih šol je odnos, otrok ni številka«
»Na Švedskem to ni vprašanje. Če otrok zboli, odideš domov, ker ima otrok prednost. To je izjemna kulturna razlika, da ima družina prednost.«
»Prav je tudi, da kažejo pozitiven odnos do šole in da se skupaj z otrokom veselijo, da bo otrok postal prvošolček.«
»Sklenili smo, da imajo prednost otroci. Kljub nestrinjanju nekaterih z ukrepi, je prvenstveno to, da so otroci v šoli, da se socializirajo.«
»Zelo sem vznemirjena. To so bile osnovne šole, gre za zelo majhne otroke.«
»Male šole morda ne morejo organizirati velikih prireditev, vendar intenzivno spremljanje v majhnih enotah pomaga otrokom, pomaga staršem in učiteljem ponuja zanimive izzive. Majhne šole krepijo tudi podeželska območja.«
»Če se z otrokom v celotnem predšolskem obdobju ni dogajalo ničesar posebnega, ni potrebe, da se starši pretirano obremenjujejo s tem, ali je otrok pripravljen ali ne za šolo.«
»Glavna prednost njegove šole je bila precejšnja svoboda v postavljanju modela.«
»V Kanadi se ne bi mogla zaposliti, ko so bili otroci še majhni. Tukaj je lažje, ker je poskrbljeno tudi za otroke od prvega leta starosti do šole.«
»In če jih bova ujela manj, ne bo nobene težave – da sva otroka in imava zato manjši glavi, se je v tem primeru izkazalo kot prednost.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju